Błąd 08825 Przełączenie w tryb awaryjny Octavia 2.0 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • MartinTDI
    Classic
    • 2014
    • 14

    Błąd 08825 Przełączenie w tryb awaryjny Octavia 2.0 TDI

    Wyglada na to że brakuje ci takich blaszek stalowych ktore trzymaja caly uchwyt
  • 6marcin6
    Classic
    • 2012
    • 4

    #2
    Błąd 08825 Przełączenie w tryb awaryjny Octavia 2.0 TDI

    Witam. Samochód przełącza się w tryb awaryjny. Po podłączeniu do komputera wskazuje błąd 08825 wyciek w systemie wlotu powietrza. Skoda Octavia 2.0 TDI 140km. Czy spotkał się ktoś z takim problemem i wie może gdzie szukać usterki?

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      No to pisze przeciez, ze jest nieszczelnosc w ukladzie dolotowym lub ukladzie IC. Trzeba szukac
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • 6marcin6
        Classic
        • 2012
        • 4

        #4
        Chodziło mi o to czy jest jakieś najczęstsze miejsce występowania nieszczelności.

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Przetarta rura filtr powietrza-kolektor. Dziurawy IC, nieszczelnosc na samych wezach do IC
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • 6marcin6
            Classic
            • 2012
            • 4

            #6
            Dzięki za podpowiedź. Jakby ktoś miał jeszcze jakieś rady to proszę pisać

            Komentarz

            • Grzegorz56
              Rider
              • 2010
              • 266
              • Octavia II (1Z3)
              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

              #7
              6marcin6, swego czasu u mnie również wystąpił ten błąd :szeroki_usmiech
              Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06J-907-115-CDA.clb
              Oznaczenie elementu: 3T0 907 115 G HW: 1Z0 907 115 F
              Komponent i/lub wersja: 1.8l R4/4V TFSI 0010
              Kodowanie: 0203000C24070160
              Kod serwisu: WSC 73430 790 00999
              VCID: 356A02665CC146B0C23
              3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

              008825 - Nieszczelność w układzie dolotowym powietrza
              P2279 - 000 -
              Ramka zamrożona:
              Stan błędu: 01100000
              Priorytet błędu: 0
              Częstość błędu: 1
              Przebieg: 69729 km
              Wskaźnik czasu: 0
              Data: 2031.14.05
              Czas: 06:46:34

              Ramka zamrożona:
              Obroty silnika: 847 /min
              Obciążenie: 12.2 %
              Prędkość: 0.0 km/h
              Temperatura: 65.0*C
              Temperatura: 14.0*C
              Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar
              Napięcie: 14.224 V

              000369 - Zespół 1; system pomiaru paliwa
              P0171 - 000 - system za ubogi - MIL zapalona
              Ramka zamrożona:
              Stan błędu: 11100000
              Priorytet błędu: 0
              Częstość błędu: 1
              Przebieg: 69730 km
              Wskaźnik czasu: 0
              Data: 2031.14.05
              Czas: 06:48:28

              Ramka zamrożona:
              Obroty silnika: 845 /min
              Obciążenie: 8.6 %
              Prędkość: 0.0 km/h
              Temperatura: 75.0*C
              Temperatura: 16.0*C
              Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar
              Napięcie: 14.224 V

              001287 - Regulacja biegu jałowego
              P0507 - 000 - obroty powyżej wymaganej wartości - Sporadyczny
              Ramka zamrożona:
              Stan błędu: 00100000
              Priorytet błędu: 0
              Częstość błędu: 3
              Przebieg: 69737 km
              Wskaźnik czasu: 0
              Data: 2031.14.05
              Czas: 06:56:14

              Ramka zamrożona:
              Obroty silnika: 960 /min
              Obciążenie: 8.6 %
              Prędkość: 0.0 km/h
              Temperatura: 96.0*C
              Temperatura: 21.0*C
              Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar
              Napięcie: 14.224 V

              Po sprawdzeniu układu dolotowego powietrza zaczynając od filtra powietrza wreszcie znalazłem przyczynę wystąpienia tego błędu - nie dociśnięty bagnet do sprawdzenia poziomu oleju - tym miejscem dostawało się "lewe" powietrze do układu ciśnienia.

              Komentarz

              • 6marcin6
                Classic
                • 2012
                • 4

                #8
                wielkie dzięki za info.

                [ Dodano: Nie 09 Mar, 14 12:21 ]
                No niestety tak łatwo nie jest. Ciężko zlokalizować nieszczelność.

                Komentarz

                • looker
                  RS
                  • 2008
                  • 1886
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                  #9
                  I jak tam kolego ? Znalazłeś przyczynę ?

                  Piszę bo mam to samo niestety...może prawie to samo bo u mnie błąd wygląda tak:

                  008825 - Leak in Air Intake System
                  P2279 - 006 - Short to Plus - Intermittent


                  Bawiłem siętrochę osprzętem silnika (wymiana kolektora na aluminiowy). Odłączyłem też zawór sterowania klapami zawirowania powietrza gdyż nowy kolektor ich nie ma. Wężyk zaslepiłem śrubką. Na nia na razie pada podejrzenie i sprawdzę to jutro. Druga mozliwa przyczyna to nieszczelność rury doprowazajacej powietrze do kolektora (ta gruba) bo trochę ją dzisiaj poruszałem przy demontażu EGR i klapy gaszącej.
                  Zastanawia mnie jednak ta informacja o zwarciu do plusa :|
                  Miałem niedawno przypadek, że wyskoczył mi błąd niedoładowania oraz notlauf był. Po zwarciu z błędu zdecydowałem szukać po kabelkach. I znalazłem przetarte 2 idące do gruszki turbiny. Zaizolowałem i był OK. A dziś znów to...

                  Jakieś pomysły ?

                  Jutro sprawdzę jeszcze czy jest podciśnienie i czy wciąga gruszkę przy odpalaniu. Może "śrubka" nie trzyma...
                  Czy po podpięciu VCDS-a, w kanale 011 BS też sprawdzę czy geo działa podciśnieniowo ? Jakie wartości powinny tam się pojawić ?
                  OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                  SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                  Komentarz

                  • robekcool
                    RS
                    • 2009
                    • 2041
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    6marcin6, dla nas to chleb powszedni :idea:
                    www.k-mot.pl
                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                    Autoholowanie.
                    Robert Kulma

                    Komentarz

                    • looker
                      RS
                      • 2008
                      • 1886
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                      #11
                      Jestem po dzisiejszych testach. Po sprawdzeniu kabelków znalazłem kilka przetarć jeszcze i je zaizolowałem.
                      Posprawdzałem też wtyczki do zaworów. Postanowiłem zrobić logi. Obawiałem się o notlauf ale o dziwo nie wystąpił. Za to stały jest jeden objaw: turbina budzi się dopiero przy ok. 2500rpm :shock:
                      Czyli wg mnie pozostają 2 możliwości: nieszczelność w układzie dolotowym (nie słychać żadnych świtów czy szumów) oraz wadliwe działanie zaworu N75 (ew. EGR-u).

                      Zrobiłem też Output testy. W linku kilka screenów do wglądu bo ja nie potrafię zinterpretować tych parametrów. Robiłem screena przy położeniach OFF i ON. Może to rzuci jakieś światło na mój problem...

                      Note:  This blog post outlines upcoming changes to Google Currents for Workspace users. For information on the previous deprecation of Googl...


                      A tu kilka logów:

                      Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                      Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                      Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.

                      Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
                      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                      Komentarz

                      • przemik
                        RS
                        • 2012
                        • 1610

                        #12
                        Zrob 011 Basic Settings.
                        Oraz sprawdz zapełnienie DPFa
                        Przemek
                        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                        80 B3 Limo 1.6 TD SB

                        Komentarz

                        • looker
                          RS
                          • 2008
                          • 1886
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                          #13
                          DPF wycięty. 011 BS zrobię dziś jeszcze.

                          A czy ew. nieszczelność na rurce (chłodnicy) spalin dochodzącej do EGR też miałaby taki efekt ? Trochę musiałem ją odgiąć żeby dojść do śruby i odkręcić GER do czyszczenia. Druga rura dotykana przeze mnie to ta gruba doprowadzająca powietrze do kolektora (idąca od dołu).

                          [ Dodano: Pon 01 Gru, 14 12:04 ]
                          Aha - wczoraj podmieniłem N75 na inny ze sprawnego auta i bez zmian. Parametry zaworów podczas pracy prawie identyczne. Czyli N75 odpada...
                          OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                          SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                          Komentarz

                          Pracuję...