Wyglada na to że brakuje ci takich blaszek stalowych ktore trzymaja caly uchwyt
Błąd 08825 Przełączenie w tryb awaryjny Octavia 2.0 TDI
Zwiń
X
-
6marcin6, swego czasu u mnie również wystąpił ten błąd :szeroki_usmiech
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06J-907-115-CDA.clb
Oznaczenie elementu: 3T0 907 115 G HW: 1Z0 907 115 F
Komponent i/lub wersja: 1.8l R4/4V TFSI 0010
Kodowanie: 0203000C24070160
Kod serwisu: WSC 73430 790 00999
VCID: 356A02665CC146B0C23
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
008825 - Nieszczelność w układzie dolotowym powietrza
P2279 - 000 -
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 69729 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2031.14.05
Czas: 06:46:34
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 847 /min
Obciążenie: 12.2 %
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 65.0*C
Temperatura: 14.0*C
Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar
Napięcie: 14.224 V
000369 - Zespół 1; system pomiaru paliwa
P0171 - 000 - system za ubogi - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 69730 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2031.14.05
Czas: 06:48:28
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 845 /min
Obciążenie: 8.6 %
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 75.0*C
Temperatura: 16.0*C
Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar
Napięcie: 14.224 V
001287 - Regulacja biegu jałowego
P0507 - 000 - obroty powyżej wymaganej wartości - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 3
Przebieg: 69737 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2031.14.05
Czas: 06:56:14
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 960 /min
Obciążenie: 8.6 %
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 96.0*C
Temperatura: 21.0*C
Ciśnienie rzecz.: 990.0 mbar
Napięcie: 14.224 V
Po sprawdzeniu układu dolotowego powietrza zaczynając od filtra powietrza wreszcie znalazłem przyczynę wystąpienia tego błędu - nie dociśnięty bagnet do sprawdzenia poziomu oleju - tym miejscem dostawało się "lewe" powietrze do układu ciśnienia.
Komentarz
-
-
I jak tam kolego ? Znalazłeś przyczynę ?
Piszę bo mam to samo niestety...może prawie to samo bo u mnie błąd wygląda tak:
008825 - Leak in Air Intake System
P2279 - 006 - Short to Plus - Intermittent
Bawiłem siętrochę osprzętem silnika (wymiana kolektora na aluminiowy). Odłączyłem też zawór sterowania klapami zawirowania powietrza gdyż nowy kolektor ich nie ma. Wężyk zaslepiłem śrubką. Na nia na razie pada podejrzenie i sprawdzę to jutro. Druga mozliwa przyczyna to nieszczelność rury doprowazajacej powietrze do kolektora (ta gruba) bo trochę ją dzisiaj poruszałem przy demontażu EGR i klapy gaszącej.
Zastanawia mnie jednak ta informacja o zwarciu do plusa :|
Miałem niedawno przypadek, że wyskoczył mi błąd niedoładowania oraz notlauf był. Po zwarciu z błędu zdecydowałem szukać po kabelkach. I znalazłem przetarte 2 idące do gruszki turbiny. Zaizolowałem i był OK. A dziś znów to...
Jakieś pomysły ?
Jutro sprawdzę jeszcze czy jest podciśnienie i czy wciąga gruszkę przy odpalaniu. Może "śrubka" nie trzyma...
Czy po podpięciu VCDS-a, w kanale 011 BS też sprawdzę czy geo działa podciśnieniowo ? Jakie wartości powinny tam się pojawić ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Jestem po dzisiejszych testach. Po sprawdzeniu kabelków znalazłem kilka przetarć jeszcze i je zaizolowałem.
Posprawdzałem też wtyczki do zaworów. Postanowiłem zrobić logi. Obawiałem się o notlauf ale o dziwo nie wystąpił. Za to stały jest jeden objaw: turbina budzi się dopiero przy ok. 2500rpm :shock:
Czyli wg mnie pozostają 2 możliwości: nieszczelność w układzie dolotowym (nie słychać żadnych świtów czy szumów) oraz wadliwe działanie zaworu N75 (ew. EGR-u).
Zrobiłem też Output testy. W linku kilka screenów do wglądu bo ja nie potrafię zinterpretować tych parametrów. Robiłem screena przy położeniach OFF i ON. Może to rzuci jakieś światło na mój problem...
Note: This blog post outlines upcoming changes to Google Currents for Workspace users. For information on the previous deprecation of Googl...
A tu kilka logów:
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cena domeny: do negocjacji. Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
DPF wycięty. 011 BS zrobię dziś jeszcze.
A czy ew. nieszczelność na rurce (chłodnicy) spalin dochodzącej do EGR też miałaby taki efekt ? Trochę musiałem ją odgiąć żeby dojść do śruby i odkręcić GER do czyszczenia. Druga rura dotykana przeze mnie to ta gruba doprowadzająca powietrze do kolektora (idąca od dołu).
[ Dodano: Pon 01 Gru, 14 12:04 ]
Aha - wczoraj podmieniłem N75 na inny ze sprawnego auta i bez zmian. Parametry zaworów podczas pracy prawie identyczne. Czyli N75 odpada...OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
Komentarz